Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
27.02.2023 10:54

Закупівля 3000 сімейних наборів продуктів харчування


Благодійна організація «Благодійний фонд «Карітас Івано-Франківськ УГКЦ»» оголошує відкритий тендер на постачання 3000 сімейних наборів продуктів харчування в рамках проекту EA31/2022 Ongoing Emergency Response to the War in Ukraine/«Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні»
№ Опис / виконання
1 Загальна інформація: Закупівля 3000 сімейних наборів продуктів харчування в рамках проекту EA31/2022 Ongoing Emergency Response to the War in Ukraine/«Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні»
2 Мета та предмет тендеру: Метою тендеру є вибір постачальника продуктів харчування в асортиментів згідно додатку № 1. Предметом тендеру є комерційна пропозиція.
3 Термін проведення тендеру: Тендер проводиться в термін з 24.02.2023 по 02.03.2023 включно.
4 Замовник та платник: Благодійна організація
«Благодійний фонд «КарітасІвано-Франківськ УГКЦ»
Адреса: м. Івано-Франківськ, вул.Лесі Українки,1
ЄДРПОУ 13652164
IBAN UA 21 325365 0000002600815809263
У АТ «Кредобанк»
www.caritas.if.ua
email: растровый email в виде фото

5 Перелік предмету закупівлі: Див. Додаток № 1 до тендерного запрошення для заповнення учасником тендеру. Знайти Додаток №1 можна за посиланням https://bit.ly/3Sre2us

6 Вимоги до пакування: Продукти мають бути в упаковці виробника та складені у короб (вага коробки не перевищує 15 кг). Товари у скляній тарі для постачання не розглядаються!
Кожен короб має бути виготовлено мінімум з 3-ти шарового картону та витримувати навантаження палетування та транспортування. Розміри коробів визначаються Постачальником самостійно виходячи з об'єму набора та кількості найменувань товару. Розмір короба має бути максимально відповідним до об’єму набору і не містити вільного простору більш ніж 5%.
На кожен короб з одного боку має бути обов'язково надрукований та наклеєний самоклеючий стікер А4 (відповідно до розмірів короба), щільність паперу від 120 г або друк відбувається безпосередньо на коробі. Дизайн-макет стікеру надається Замовником і є невід’ємною частиною Договору. Стікер має обов’язково містити два логотипи, склад набору, кількість та вагу складових набору:



Короба укладаються на піддони та застрейчовані плівкою не менш ніж у три шари. Кількість рядів на піддоні визначається постачальником та не має впливати на цілісність коробів нижніх рядів при транспортуванні. Рекомендується схема палетування не більше ніж в 4 ряди.
Зам’яті або пошкоджені короби не приймаються та підлягають поверненню за рахунок Постачальника.
Будь які змини у пакувальних матеріалах та палетуванні повинні узгоджуватись з БО «БФ «Карітас Івано-Франківськ УГКЦ»

7 Доставка: Товари мають бути доставлені Виконавцем на адресу визначену Замовником.

8 Супроводжувальні документи: Сертифікати якості на продукцію мають бути завірені печатками Виконавця, видаткова накладна та рахунок пропечатані та підписані.

9 Умови та спосіб оплати: Остаточна кількість наборів, які будуть придбані, уточнюється при укладанні договору. Оплата товару здійснюється по безготівковому перерахунку на підставі укладеного договору або пред’явленого рахунку в розмірах:
• 70% передплата відповідно до рахунка,
• 30% по факту поставки товару
10 Порядок подання тендерної пропозиції: - заповнений Додаток № 1 у форматі pdfабо його сканована копія без можливості втручання або коригування файлу;
- сертифікати якості на продукцію;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- копія документу про статус платника податків;
- копія довідки ЄДРПОУ;
- документи, що підтверджують наявність ліцензій на здійснення відповідної діяльності
11 Умови участі: Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфери постачання продовольчих товарів в різні регіони України.
12 Строк поставки: З переможцем тендеру буде договір на постачання продуктових наборів
Терміни поставки визначаються Постачальником в Тендерній пропозиції та фіксуються в Договорі. Термін поставки починається з дати підписання Договору обидвома сторонами

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів ) кількості не менше 50% на момент укладання угоди.
Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 20 днів.

Термін поставки: 14 календарних днів з дати підписання Договору

13 Місце та термін надання тендерних пропозицій: Тендерні пропозиції приймаються до 02 березня 2023 р. на електронну адресу:растровый email в виде фото або до 18.00 год до офісу Карітас Івано-Франківськ, вул. Крихівецька,102, м. Івано-Франківськ.


За додатковими консультаціями звертайтесь виконавчого директора Козакевич Наталії за телефоном +380509491113 та електронною адресою растровый email в виде фото
Дата окончания: 02.03.2023
БО БФ "Карітас Івано-Франківськ УГКЦ"
вул. Лесі Українки, 1, м. Івано-Франківськ, 76018
Тел. +380509491113, Факс. +380342778689
http://www.caritas.if.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ