Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
13.08.2020 05:13

Закупівля планшетів


Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло Надії») оголошує місцеву закупівлю планшетів.
Предмет закупівлі: планшети (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно проекту № AID.2235-01630092-SUB: «Сталість послуг заради життя», що фінансуються PATH.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
серпень-вересень 2020 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло Надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання планшетів.

Технічні вимоги до предмета закупівлі:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених Ціновій пропозиції. Цінова пропозиція
(з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик).
2.Безготівковий розрахунок.Цінова пропозиція.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).Цінова пропозиція.
4.Відпуск товарів без ПДВ.Цінова пропозиція.
5.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.Цінова пропозиція.

Кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1.Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма цінової пропозиції додається).
2.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: Закупівля планшетів.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«20» серпня 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 20.08.2020
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ