Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
24.03.2020 06:08

Закупівля товарів медичного призначення (латексні рукавички)


Предмет закупівлі: латексні рукавички - 4069 пар.
Оглядові латексні рукавички NEWMED CLASSIC або аналог (вказати назву/торгову марку).
Нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі.
Розмір L (за потребою Організація може замовити інший розмір).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються Благодійною організацією «100 відсотків життя», а саме в рамках проекту «HealthLink: Впровадження ефективних моделей та підходів в Полтавській області до виявлення ВІЛ-інфікованих, та доведення їх до прийому АРТ», згідно ГУ № 010-HL-19 від 01.10.2019 року.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
по вересень 2020 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло Надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання товарів медичного призначення (латексні рукавички).

Технічні вимоги:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 1. Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик).
2.Безготівковий розрахунок.Цінова пропозиція.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору). Цінова пропозиція.
4.Відпуск товарів без ПДВ.Цінова пропозиція.
5.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника. Цінова пропозиція.

Кваліфікаційні вимоги:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 1 до оголошення.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 1!

Цінова пропозиція має включати в себе:
1.Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнена Цінова пропозиція та Додаток 1 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
4. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: Закупівля товарів медичного призначення (латексні рукавички).

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«31» березня 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Дата окончания: 31.03.2020
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ