Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
14.02.2020 01:19

Закупівля послуг з обслуговування і ремонту офісної техніки.


Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в межах виконання умов угоди про надання субгранту № 93–GF–20 від 01.01.2020 року з МБФ «Альянс громадського здоров’я» з метою реалізації проекту:«Сталість послуг в умовах реалізації плану переходу».

Технічні вимоги:
1.Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
4.Надання послуг без ПДВ.
5.Місце надання послуг. Полтава, вул. С.Петлюри 28-А та Г.Сталінграда 30.
6.Наявність сервісного центру в м. Полтава.
7.Якщо техніку необхідно доставити до сервісного центру, то поставка повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Кваліфікаційні вимоги:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу.
Список вказаних послуг не є остаточним і може змінюватись протягом дії угоди.

Цінова пропозиція має включати в себе:
1.Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнена Цінова пропозиція (форма додається).
3.Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).
4.Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Вимоги до послуг:
1.Відновлення працездатності/ Встановлення ОС Windows. 3 послуги.
2.Встановлення/Налаштування програмного забезпечення(для доступу у мережу інтернет, бухгалтерські програми, офісні додатки, програми для створення, редагування та перегляду, встановлення усіх необхідних драйверів). 5 послуг.
3.Встановлення антивірусного захисту. 5 послуг.
4.Підключення та налаштування принтерів/БФП/сканерів для роботи по Wifi/локальній мережі. 3 послуги.
5.Чистка МФУ (чистка внутрішніх компонентів принтера від чорнила, промивка роликів, вивільнення чужорідних предметів та ін.). 6 послуг.
6.Чистка комп’ютера від пилу (заміна термопасти, термопрокладок). 10 послуг.
7.Ремонт монітора з заміною інвертора. 2 послуги.
8.Ремонт плати управління монітора. 2 послуги.
9.Ремонт комп'ютера з заміною системи охолодження. 2 послуги
10.Ремонт материнської плати. 2 послуги.
11.Послуги по ремонту системного блока з заміною блока живлення та жорсткого диску. 2 послуги.
12.Ремонт принтера з заміною блока подачи паперу. 2 послуги.
13.Ремонт принтера з заміною фотобарабана та всіх шестерень. 2 послуги.
14.Ремонт БФП з заміною прошивки. 2 послуги.
15.Ремонт монітора з заміною кабеля VGA. 2 послуги.
16.Ремонт монітора з заміною запобіжника блоку живлення. 2 послуги.
17.Заміна кабелю живлення ПК. 2 послуги.
18.Заміна конденсаторів блоку живлення. 2 послуги.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. С.Петлюри, 28-а.
Моб.0665534705. Тел./факс.(0532)60-60-81.
e-mail: Закупівля послуг з обслуговування і ремонту офісної техніки.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна,36039, м. Полтава, в. С.Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«21» лютого 2020 року, до 17 год.00 хв. за київ. часом.
Дата окончания: 21.02.2020
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ