Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
07.02.2020 05:27

Тендер по закупівлі паливно-мастильних матеріалів.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в межах виконання умов угоди про надання Субгранту № 93 – GF – 20 від 01.01.2020 року з МБФ «Альянс громадського здоров’я» з метою реалізації проекту: «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєвих систем охорони здоров’я», що реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією.
Опис позицій до конкурсних торгів / технічне завдання для робіт, послуг:
1.Бензин А–95. - 210л. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
2.Бензин А–92. - 360 л. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
3.ДТ. 3744 л. - ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг. Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. Тендерна пропозиція.
Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам.Тендерна пропозиція.
Інформація про організацію – постачальника.Тендерна пропозиція.
Безготівковий розрахунок.Тендерна пропозиція.
Розташування АЗС на території Полтавської області.Тендерна пропозиція.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг.
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності:
Юридична особа за законодавством України.Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).
Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника тендеру (СПД, ФОП) на підставі законодавства України. 1.Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
2.Свідоцтво про державну реєстрацію.
3.Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

Склад тендерної пропозиції:
Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
1.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
2.Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
4.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
5.У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532)60-60-81.
e-mail: Тендер по закупівлі паливно-мастильних матеріалів. .

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«21» лютого 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 21.02.2020
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ