Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
04.11.2019 05:49

Місцева закупівля офісних меблів.


Джерело фінансування закупівлі – здійснюються в межах виконання умов Угоди про надання гранту № 65 – GF – 19 від 01.01.2019 року з МБФ «Альянс громадського здоров'я» з метою реалізації проекту: «Сталість послуг в умовах реалізації плану переходу».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг (виконання робіт): листопад 2019 року.

1. Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2.
2. Безготівковий розрахунок.
3. Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
4. Відпуск товарів без ПДВ.
5. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
6. Місце поставки офісних меблів.
-КНП "Зіньківська центральна районна лікарня" Зіньківської районної ради Полтавської області – стіл комп’ютерний, стіл офісний, шафа офісна.
-КП "Кременчуцький обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради" – шафа для збереження медичної документації, шафа для одягу працівників, стіл комп’ютерний.
-Комунальне підприємство «Полтавський обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради» – стіл комп’ютерний (2 шт.), стіл офісний (3 шт.).

Склад цінової пропозиції:
Цінова пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
1.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище та Додаток 1,2).
2.Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
5.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
6.У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
7.До участі у оцінці тендерної пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: Місцева закупівля офісних меблів.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«15» листопада 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 15.11.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ