Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
08.10.2019 02:25

Закупівля офісних крісел та стільців.


Благодійна Організація «Світло Надії» (далі – БО «Світло Надії») оголошує місцеву закупівлю крісел та офісних стільців.

Предмет закупівлі: крісла та офісні стільці.

Офісне крісло.
Країна-виробник: Україна.
Гарантія: 2 роки.
Вид: крісло керівника, комп'ютерне крісло. Матеріал каркаса: метал, пластик.
Колір каркаса та оббивки: чорний.
Оббивка: шкірозамінник.
Наповнювач: пінополіуретан.
Регулювання: нахилу спинки, висоти сидіння.
Основа: хрестовина з роликами.
Максимальне навантаження: 100 кг.
Матеріал коліс: пластик.
Особливості: вбудований механізм гойдання. Висота крісла: 970-1010 мм.
Висота сидіння: 445-545 мм.
Висота спинки: 525 мм.
Розмір сидіння: 450х470 мм.
Висота підлокітників: 220 мм.
Ширина: 600 мм.

Офісні стільці.
Країна-виробник: Україна.
Гарантія: 1 рік.
Вид: крісло для відвідувачів.
Колір каркаса та оббивки: чорний.
Матеріал каркаса: метал.
Конструкція: на ніжках, без коліс, із спинкою, без підлокітників.
Максимальне навантаження: 120 кг.
Наповнювач: пінополіуретан.
Оббивка: шкірозамінник.
Ширина: 410 мм.
Висота: 805 мм.
Глибина: 550 мм.

Джерело фінансування закупівлі – здійснюються в межах виконання умов Угоди про надання гранту № 65 – GF – 19 від 01.01.2019 року з МБФ «Альянс громадського здоров'я» з метою реалізації проекту: «Сталість послуг в умовах реалізації плану переходу».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

Термін надання послуг (виконання робіт): жовтень 2019 року.

Технічні вимоги:
- Безготівковий розрахунок.
- Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
- Відпуск товарів без ПДВ.
- Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
- Місце поставки крісел та офісних стільців:
- КНП "Зіньківська центральна районна лікарня" Зіньківської районної ради Полтавської області – 3 стільця.
- КНП «Центр ПМСД м. Горішні Плавні Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області» – 4 стільця.
- КП "Кременчуцький обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради" – 3 крісла.
- Комунальне підприємство «Полтавський обласний наркологічний диспансер Полтавської обласної ради» – 10 стільців.

Склад тендерної пропозиції:
Тендерна пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
1.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам.
2.Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
6.У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
7.До участі у оцінці тендерної пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Документи:
• Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: Закупівля офісних крісел та стільців.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«16» жовтня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 16.10.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ