Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
04.09.2019 12:49

Місцева закупівля на придбання офісної техніки.


Предмет закупівлі: офісна техніка (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Додатку 2).

Джерело фінансування закупівлі – фінансування за договором про надання субгранту № 19 – DOS136 – 04 від 03 червня 2019 року надається за посередництва Freedom House Держаним департаментом США.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Вересень 2019 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання офісної техніки.

Технічні вимоги:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2.
МФУ: Лазерний МФУ з вбудованим факсом, двосторонній друк та копіювання.
Друк із USB-накопичувача.
Тип інтерфейсу:
USB 2.0 High-Speed, 10 Base-T/100Base-TX/1000 Base-T, бездротове підключення 802.11b/g/n, підключення Wireless Direct.
Робоче навантаження - макс. 80 000 сторінок на місяць.
Кольоровий сенсорний РК- екран 12,7 см.
Якість друку до 1200 x 1200 точок/дюйм.
Вага 16,9 кг.
Ноутбук(модель):
Дисплей: Діагональ екрану не менше 15.6″ з розширенням не менше (1920х1080), Anti-Glare.
Процесор: Intel Core і3 7020U (2,3 ГГц).
Об'єм оперативної пам'яті – 8 ГБ DDR4.Об'єм SSD – 240 ГБ. Об'єм HDD – 500 ГБ.
Відеокарта – Intel HD Graphics 620.
2× USB 3.0, HDМI, комбінований аудіороз'єм.
1,8 кг.
Програмне забезпечення: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями Microsoft Windows 10 Professional.
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
4.Відпуск товарів без ПДВ.
5.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
6.Постачальник не має судимості за такими злочинами як участь у злочинних організаціях або корупції, відмивання грошей, шахрайство та інших економічних злочинах.

Кваліфікаційні вимоги:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту(для юридичних осіб).


Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1.Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнений Додаток 1,2 (форма додається)-з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
•Свідоцтва платника ПДВ(при умові реєстрації платником ПДВ)або Свідоцтва про сплату єдиного податку.
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців,виданого не раніше 01.01.2012 р.
•Статуту(для юридичних осіб).
4.Також просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
4.Строк дії пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: Місцева закупівля на придбання офісної техніки.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«13» вересня 2019 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Дата окончания: 13.09.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ