Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
29.08.2019 03:09

Ремонт та обслуговування офісної техніки.


Благодійна Організація «Світло Надії» (далі – БО «Світло Надії») оголошує місцеву закупівлю для обрання надавача послуг з ремонту та обслуговування офісної техніки.

Предмет закупівлі: ремонт та обслуговування офісної техніки (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Додатку 2).

Джерело фінансування закупівлі – здійснюються в межах виконання договору про надання субгранту № GF2019SG15 укладеного з Державною установою «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України» з метою реалізації проекту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією: «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров'я».

Термін надання послуг (виконання робіт): серпень 2019 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання послуг з ремонту та обслуговування офісної техніки.

Технічні вимоги:
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2.
Безготівковий розрахунок.
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
Відпуск товарів без ПДВ.
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Кваліфікаційні вимоги:
1. Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 2!

Склад цінової пропозиції:
Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище та Додаток 1,2).
2. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
5. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
6. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«19» серпня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 21.08.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ