Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
16.08.2019 03:19

Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів.


Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – здійснюється відповідно до договору про надання субгранту № GF2019SG15 укладеного з Державною установою «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України» з метою реалізації проекту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією: «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров'я».

Опис позицій до місцевої закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:
№ Назва Кількість, од. літри Додаткова інформація

1.Бензин А- 92 810 л. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
2.ДТ 450 л. ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
По грудень 2019 року.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. Цінова пропозиція.
Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам.
Цінова пропозиція.
Інформація про організацію – постачальника. Цінова пропозиція.
Безготівковий розрахунок.
Цінова пропозиція.
Розташування АЗС на території Полтавської області.
Цінова пропозиція.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності:
Юридична особа за законодавством України.
Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).
Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника тендеру (СПД, ФОП) на підставі законодавства України.
1.Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
2.Свідоцтво про державну реєстрацію.
3.Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1. Пропозиція включає чітке дотриманням найменування, об’ємів та інших техн. характеристик.
2. Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
5.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття пропозицій.
6.У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7.До участі у оцінці пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«23» серпня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 23.08.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ