Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
16.07.2019 03:04

Місцева закупівля продуктових сертифікатів.


Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло Надії») оголошує місцеву закупівлю продуктових сертифікатів.

Предмет закупівлі: продуктові сертифікати (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Додатку 2).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в межах виконання умов Грантової угоди № 96 – СDC – 19 від 01.04.2019 року з МБФ «Альянс громадського здоров'я» з метою реалізації проекту: «Поліпшення виявлення ВІЛ-інфекції та доступу до лікування серед людей, що вживають ін’єкційні наркотики в Україні».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Серпень, вересень 2019 року.

Очікуваний результат: постачання продуктових сертифікатів.

Технічні вимоги до предмета закупівлі:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2.
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
4.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту(для юридичних осіб).
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 30% від обсягу, вказаного у Додатку 2!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.Пропозиція подається у формі офіційної ціновій пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнений Додаток 1,2 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
4. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
4.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: растровый email в виде фото.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«23» липня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 23.07.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ