Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
24.06.2019 02:32

Надання послуг з КТ та МРТ діагностики.


Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло Надії») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника для надання послуг з КТ та МРТ діагностики.
Предмет закупівлі: надання послуг з КТ та МРТ діагностики (Додаток 2).
До цієї послуги входять:
-діагностика методом КТ;
-діагностика методом МРТ.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється за проектом: «Сталість послуг в умовах реалізації плану переходу» ГУ № 043 - GF - 19 від 14.01.2019 року з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД».
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою).
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
По грудень 2019 року.
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання послуг з КТ та МРТ діагностики.
1.- Діагностика методом КТ;
- діагностика методом МРТ.
Технічні вимоги та пропозиції у Додатках до Оголошення:
Діагностика легень методом комп’ютерної томографії. - 14 шт.
Діагностика методом магнітно-резонансної томографії: головного мозку, кісток хребта, кісток тазу. - 2 шт.
2.Вимоги до учасника.Учасник повинен надавати комплексну послугу у сфері мед. діагностики.Забезпечити надання послуг протягом 5 робочих днів з моменту звернення клієнта Замовник.Результати обстежень повинні видаватися пацієнту у вигляді графічного зображення, у вигляді рентген. плівки з описом результатів обстеження та на електронному носії, в залежності від методу діагностики.
3.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).
4.Наявність інтернет – сторінки (якщо є).Має бути надана адреса інтернет – сайту.
5.Розрахунок.Оплата за Товар/Послугу здійснюються в межах відповідних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 3-ти робочих днів з дня надходження Товару/Послуги до Організатора.
6.Нормативна документація. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.Копія акредитаційного сертифікату медичного закладу чинного на день подання тендерної пропозиції (у разі наявності двох років медичної практики).Технічний паспорт та свідоцтво про реєстрацію обладнання.
7.Умови оплати.
100% - оплата після підписання видаткових накладних щодо поставки товару, та отримання рахунку-фактури.
8.Умови постачання товарів, надання послуг або виконання робіт.Обстеження повинні проводитись в м. Полтава.Обстеження повинні проводитись якісно та кваліфікованими спеціалістами.Обов’язкова присутність лікаря під час обстеження (залежно від стану хворого).
9.Гарантія.У разі укладення угоди з переможцем, вказана вартість у комерційної пропозиції не підлягає перегляду протягом 1 року/до кінця угоди.
10.Загальний термін договору. З дати підписання договору по грудень 2019 року.
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1.Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнений Додаток 1,2,3 (форма додається).
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту.
4.Інші документи, що, на Вашу думку,можуть бути корисними для оцінки пропозиції.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: растровый email в виде фото.
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«02» липня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 02.07.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ