Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
20.06.2019 12:44

Закупівля офісних крісел та стільців.


Благодійна Організація «Світло надії» оголошує місцеву закупівлю крісел та офісних стільців.
Предмет закупівлі: крісла та офісні стільці (характеристики у Додатку 2).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту: Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та інших.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою).
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: липень 2019 року.
Технічні вимоги до предмета закупівлі:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2.-Додаток 2 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування,розміру та ін.техн.характеристик).
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору.
4.Відпуск товарів без ПДВ.
5.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.
Кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту(для юридичних осіб).
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 2!
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1.Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає тех. та кваліфікац. вимогам вказаним в оголошенні.
2.Заповнений Додаток 1,2.
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту(для юридичних осіб).
4.Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
4.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Додаток 1.
Загальна інформація (з підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності).
Будь-ласка, заповніть таблицю нижче :
1.Повна назва компанії. 2.Юридична адреса компанії.3.Фактична адреса компанії. 4.Керівник компанії:посада,ПІБ.5.Контактна особа з питань подання Заявки. 6.Номер телефону контактної особи.

Додаток 2.
Список необхідних товарів (з підписом уповноваженої особи та печаткою.
1. Офісне крісло.-5 шт.
Висота виробу в нижньому положенні:960. Висота виробу в верхньому положенні: 1090. Ширина виробу: 610. Глибина виробу:610. Ширина сидіння:480. Глибина сидіння:450. Матеріал оббивки: шкірозамінник Неаполь. Колір:2 шт.–світлий (Неаполь 17).3 шт.–чорний (Неаполь 20).
2. Офісні стільці.-6 шт.
Висота:81 см. Висота посадки:47 см. Ширина:47 см. Довжина/Глибина:41 см. Колір:чорний. Матеріал оббивки:шкірозамінник.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038,м. Полтава, вул. С.Петлюри, 28а.
Єфімова Ірина, 0665534705.
До «27» червня 2019р., до 17:00 за київ. часом.
Дата окончания: 27.06.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ