Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
28.03.2019 10:17

Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів.


Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – здійснюються в межах виконання умов Угоди про надання гранту № 65 – GF – 19 від 01.01.2019 року з МБФ «Альянс громадського здоров'я» з метою реалізації проекту: «Сталість послуг в умовах реалізації плану переходу».

Опис позицій до конкурсних торгів / технічне завдання для робіт, послуг:
1.Бензин - 92: 942 л.
ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови».

2. ДТ: 1472 л.
ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови».

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Щоквартально з квітня по грудень 2019 року.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг:
1. Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності. (Комерційна пропозиція).
2. Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам. (Комерційна пропозиція).
3. Інформація про організацію – постачальника.(Комерційна пропозиція).
3. Безготівковий розрахунок.(Комерційна пропозиція).
4. Розташування АЗС на території Полтавської області.(Комерційна пропозиція).

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг та документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності:
1. Юридична особа за законодавством України.
1.1. Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії).
2. Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника тендеру (СПД, ФОП) на підставі законодавства України.
2.1. Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується).
2.2. Свідоцтво про державну реєстрацію.
2.3. Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку).

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція включає чітке дотриманням найменування, об’ємів та інших техн. характеристик.
2. Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«04» квітня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 04.04.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ