Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
04.06.2018 04:48 Місцева закупівля послуг із страхування.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі(далі – «Оголошення»)

Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю послуг із страхування.

Предмет закупівлі: послуги по страхуванню майна та приміщень.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту «Сталі системи охорони здоров’я 100% життя» , що отримав перемогу в конкурсі в рамках Запиту України до Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією на фінансування програми з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу у 2018–2020, відповідно до рішення засідання Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу від 18 травня 2017 р. за фінансової підтримки
Назва
1.Страхування майна, а саме, 11 ноутбуків - від вогневих ризиків, ризиків стихійних явищ та впливу води.
2. Цивільна відповідальність користувачів майна, а саме, страхування 4 нежитлових приміщень.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Щомісячно з липня 2018 по липень 2019 року
Очікуваний результат: підписання угод про страхування орендованих приміщень та власного майна.

Обов'язкові технічні вимоги до предмета закупівлі, та обов'язкові технічні вимоги до предмета закупівлі:

1. Надання послуг згідно опису - комерційна пропозиція або рахунок.
2. Безготівковий розрахунок - тендерна пропозиція.
3. Фіксована вартість послуг (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору) - тендерна пропозиція
4. Відпуск товарів без ПДВ - тендерна пропозиція.

Обов'язки кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
•Право на здійснення підприємницької діяльності.

Документи, які підтверджують відповідність вимогам:
• Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Заповнену комерційну пропозицію або рахунок з перерахуванням послуг згідно опису та ціни.
2. Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).

3. Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір співпрацювати з ПДВ).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6.У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7.До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8.Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Дата окончания: 23.05.2018
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ