Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
20.04.2018 02:32 Місцева закупівля канцелярських товарів
20.04.2018 р.
Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю канцелярських товарів.

Предмет закупівлі: Канцелярські товари (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Додатку 2)
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щомісячно з травня по грудень 2018 року
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання канцелярських товарів.
Обов'язкові технічні вимоги до предмета закупівлі
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2
Безготівковий розрахунок
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору)
Відпуск товарів без ПДВ
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника

Обов'язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
Наявність Прайса із переліком товарів або посилання на інтернет сайт постачальника
Право на здійснення підприємницької діяльності

Документи, які підтверджують відповідність вимогам
прайс або адреса інтернет сайту для ознайомлення із цінами на канцелярську групу товарів
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні
характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими
за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 2!

Тендерна пропозиція має включати в себе:
1. Заповнений Додаток 1,2 (для заповнення Додатків 1, 2 зверніться до Гордійчук Н.Н. ) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
2. Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).

3. Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір співпрацювати з ПДВ).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Гордійчук Наталія, вул. С. Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: Місцева закупівля канцелярських товарів

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6.У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7.До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8.Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
« 27 » квітня 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 27.04.2018
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ