Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
17.04.2018 11:01 Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів.
Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється за проектом: Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та
https://www.theglobalfund.org/media/3275/corporate_codeofconductforsuppliers_policy_en.pdf
(Кодекс поведінки для постачальників англійською мовою)
http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою)

Опис позицій до конкурсних торгів / технічне завдання для робіт, послуг
1.Бензин А- 92, 1370 л, ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови»

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
-Щомісячно з квітня по грудень 2018 року.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг:
-Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності.
-Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам.
-Інформація про організацію -постачальника.
-Безготівковий розрахунок.
-Розташування АЗС на території Полтавської області.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг:
1)Право на здійснення підприємницької діяльності.
2)Юридична особа за законодавством України потрібні документи:
-Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії)
3)Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника тендеру (СПД, ФОП) на підставі законодавства України потрібні документи:
-Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується)
-Свідоцтво про державну реєстрацію
-Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку)

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.Пропозиція включає чітке дотриманням найменування, об’ємів та інших техн. характеристик.
2.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Гордійчук Наталія, вул. С. Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6.У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7.До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8.Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
« 18 » квітня 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.



Дата окончания: 18.04.2018
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ