Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
14.12.2017 03:03

Закупівля послуг з організації заходів.


- Найменування предмету закупівлі: послуги з організації заходів (послуги з організації та забезпечення матеріально-технічного супроводу тренінгів, робочих зустрічей, круглих столів тощо).
- Місце надання послуг, виконання робіт: місце проведення – м. Полтава.
- Термін надання послуг/виконання робіт: З 23.12.2016 - 31.12.2017 року

Опис надання послуг:
- Надання послуг з організації заходів, включає наступні етапи:
- Підбір та підготовка місця проведення заходів.
- Запрошення учасників (телефон/факс/пошта/e-mail), попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності, бронювання готелів, замовлення харчування для учасників, логістика проїзду учасників, замовлення квитків, компенсація проїзду.
- Транспортні послуги (транспортне забезпечення груп під час заходів, тощо)

Організаційні вимоги
- Учасник має бути юридичною особою або ФОП, зареєстрованою відповідно до законодавства України.
- Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності
- Документально підтверджена наявність власних матеріально-технічних та кадрових ресурсів необхідних для забезпечення проведення заходів. У разі відсутності таких ресурсів, необхідно надати документальне підтвердження (договори, гарантійні листи, угоди тощо) можливості забезпечення проведення заходів за допомогою третіх осіб (субпідрядників).
- Відсоток комісійних/накладних витрат постачальника за надання послуг повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону зменшення) на весь строк дії договору.
- Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50%;
- Згода учасника на оплату послуг у безготівковій формі.
- Вартість предмету закупівлі визначається без ПДВ.

Перелік документів, що подаються в складі пропозиції конкурсних торгів:
1. Копії реєстраційних документів, завірені:
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП та/або Виписки з Єдиного державного реєстру.
- Свідоцтво платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ та/або Свідоцтво реєстрації платника єдиного податку на поточний рік (має бути зареєстрований на 3 групу (або вище) або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
- Витяг (або електронна форма Витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданий не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати подачі пропозиції (оригінал або електронна версія)
- Статут
- документ, який засвідчує право уповноваженої особи підписувати пропозицію (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення керівника, наказ про призначення керівника або довіреність, завірені в установленому порядку).
- Заповнені та підписані Додатки 1-3 до Специфікації.

Правила оформлення пропозиції конкурсних торгів:
1. Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію.
2. Учасники подають пропозиції українською мовою у письмовій формі особисто або поштою (в тому числі кур’єрською).
3. Надані документи/копії документів, що входять до складу пропозиції конкурсних торгів мають бути розбірливими та якісними.
4. Пропозиція конкурсних торгів повинна містити зміст наданих документів, в якому навпроти найменування документу вказується номер сторінки, на якій він знаходиться.
5. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
6. Пропозиція конкурсних торгів має бути отримана у конверті, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою (за наявності) учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття пропозицій. Якщо конверт, що містить пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, то в такому разі такий конверт не приймається.
На конверті повинно бути зазначено:
1) повне найменування і місцезнаходження Замовника;
2) назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі;
3) повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для ФОП) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження.
У разі, якщо пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну прийняття пропозицій конкурсних торгів, то конверт з такою пропозицією не розкривається і повертається на адресу відправника.
7. До участі в оцінці пропозицій конкурсних торгів допускаються пропозиції, які повністю відповідають вимогам Замовника зазначеним в Специфікації та Оголошенні.

-Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками: Гордійчук Наталія, моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«21» грудня 2016 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 21.12.2016
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ