Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
03.11.2017 04:20 придбання металопластикових вікон
Комплектність віконних конструкцій з ПВХ у кількості 9 штук:
1. Виріб №1 (1230 * 2010 мм) - 1 шт. (3 стулки, відлив -200 мм, підвіконня - 550 мм,);
2. Виріб №2 (1090 * 2010 мм) - 1 шт. (3 стулки, з них одна поворотно-відкидна, відлив -200 мм, підвіконня - 550 мм, москітна сітка);
3. Виріб №3 (1540 * 1860 мм) - 2 шт. (3 стулки, з них одна поворотно-відкидна, 200 - 190 мм, підвіконня - 350 мм, москітна сітка);
4. Виріб №4 (1100 * 1830 мм) - 1шт. (2 стулки, москітна сітка, відлив - 200 мм, підвіконня - 350 мм,).
5. Виріб №5 (1130 * 1700 мм) - 3 шт. (2 стулки, з них одна поворотно-відкидна, відлив 200 мм, підвіконня - 500 мм, москітна сітка, укоси внутрішні 500 мм - 5 метрів, укоси зовнішні - 5 метрів);
6. Виріб №6 (1130 * 1700 мм) - 1шт. (2 стулки, відлив - 200 мм, підвіконня - 500 мм, укоси внутрішні 500 мм - 5 метрів, укоси зовнішні - 5 метрів).
Характеристики виробів з ПВХ:
1. Профілі стулок і рам;
2. Двокамерний склопакет (товщина скла 4 мм);
3. Корозійно-стійке арматура в профілях стулок і рам;
4. Підвіконня з ПВХ матеріалів;
5. Відливи з пофарбованого металевого листа;
6. Матеріал для закладення швів (піна монтажна).
Термін надання послуг (виконання робіт): листопад 20
17 р.
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
Безготівковий розрахунок
Реалізація товару без ПДВ
Наявність списку запропонованих товарів
Цінова пропозиція (Додаток 1)
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
Право на здійснення підприємницької діяльності
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
• Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).
1. Заповнена Цінова пропозиція та Додаток 1 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
3. Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір співпрацювати з ПДВ).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Гордійчук Наталія, вул.. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.

6. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038,м. Полтава, вул.. Симона Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
« 31 » жовтня 2017 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.

Дата окончания: 31.10.2017
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ