Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
15.05.2017 11:28

Організація і супровід заходів


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсних торгів
Вінницьке обласне відділення благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі – «Організатор») оголошує проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг з організації заходів.
Предмет закупівлі: матеріально – технічний супровід заходів.
Тендер проводиться в рамках проекту «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення систем охорони здоров’я» - «ACCESS» за підтримки Федерального агентства США Центри з контролю та профілактики захворювань (CDC) в рамках Надзвичайного плану президента США по подоланню ВІЛ/СНІДу (PEPFAR)» у період з травня 2017 року по березень 2018 року.
Технічне завдання для робіт, послуг
1 Надати комерційну пропозицію, щодо проведення тренінгів: 14 - проведення 3-х денного тренінгу по 6 годин для фахівців, які працюють в сфері лікування, догляду та підтримки людей, які живуть з ВІЛ на 10 осіб + тренер -13
- проведення 3-х денного тренінгу по 6 годин для працівників організації на 12 осіб + тренер -1
Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг: з травня 2017 – березень 2018 року
Місце виконання: м. Вінниця
Очікуваний результат робіт та послуг
Отримання послуг з матеріально-технічного супроводу заходів. Підписання угоди.
Під матеріально-технічним супроводом заходів замовник має на увазі надання послуг, що включають, але не обмежуються:
1. Підбором та підготовкою місця проведення заходів відповідно до вказаного бюджету та потреб Замовника;
2.Запрошення учасників (телефон/факс/пошта/e-mail), попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності, бронювання готелів, замовлення харчування для учасників, логістика проїзду учасників, замовлення квитків.
3. Щоденний супровід заходу, а саме:
перевірка умов проживання в готелі: кондиціонування, опалення, санітарно-гігієнічні умови;
перевірка придатності конференц-зали до проведення заходу, розстановка стільців/столів та іншого обладнання;
поселення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду;
щоденна реєстрація учасників;
внесення змін до плану харчування учасників у відповідності до змін у заході;
логістика та відшкодування вартості проїзду учасників;
збір інформації про учасників та необхідних документів на вимогу Замовника;
кейтеринг, кава – пауза для учасників заходу.
4.Матеріальним забезпеченням (наданням обладнання для заходів) :
канцелярське приладдя;
матеріально-технічне забезпечення, в тому числі друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні);
забезпечення всіх етапів заходу необхідною кількістю канцелярського приладдя (для організаторів, учасників, тренерів);
підготовка презентаційних матеріалів, підготовка роздаточних матеріалів;
надання обладнання для заходів (мультимедійні проектори, комп’ютери/ноутбуки, технічна підтримка тощо).
Оплата послуг здійснюється на умовах:
-попередня оплата до 50% або
-розрахунок оплати по факту, після проведення заходу.
Надання копій первинних документів що підтверджують фактичні витрати понесені Постачальником під час проведення заходу.
Відсоток комісійних витрат Постачальника за надання послуг повинен бути фіксованим на весь термін дії договору (окрім зміни відсотка у сторону зменшення).
Замовник не оплачує витрати (оплата проїзду, проживання, добові) на менеджера Постачальника під час проведення заходів по всій території України.
За умовами закупівлі розрахунки за надані послуги будуть проводитись в безготівковий розрахунок.
Право на здійснення підприємницької діяльності:
 у тендері можуть брати участь юридичні особи та ФОП, які мають відповідні КВЕДИ на види діяльності, що передбачені предметом закупівлі, а саме КВЕД 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок. ФОП, які подаються на конкурс, повинні знаходитися на загальній або на спрощеній системі оподаткування (3-я група).
Посадова особа Організатора/Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками : Верещак Олена Дмитрівна, особа відповідальна за закупівлі,
м. Вінниця, вул. Стрілецька, 16а, оф. 5, тел.(067) 951-67-17, e-mail: растровый email в виде фото.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 21007, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 16а, 2-й поверх, оф.5
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«29» травня 2017 року, до 14 год.00 хв. за київським часом.
Розкриття тендерних пропозицій учасників торгів відбудеться: «29» травня 2017 року, о 16 год. 00 хв. за київським часом, за адресою: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 16 а, оф.5
Дата окончания: 29.05.2017
ВОВ БО "Мережа ЛЖВ"
вул. Стрілецька, 16а, оф.5
Тел. +380679516717
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ