Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
31.03.2017 10:09 ремонт та обслуговування офісної техніки
Благодійна Організація «Світло Надії» оголошує місцеву закупівлю послуг з технічного/сервісного обслуговування офісної техніки.
Предмет закупівлі: Послуги із технічного/сервісного обслуговування друкуючої техніки.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення проектної діяльності організації, що фінансується БО «МЕРЕЖА» та інші.
Термін надання послуг (виконання робіт): з квітня-грудень 2017 р.
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю, вчасне надання послуг з технічного/сервісного обслуговування офісної техніки.
Обвов9язкові технічі характеристики до предмету закупівлі:
Технічне/сервісне обслуговування друкуючої техніки має здійснюватися у строк не більше 2-х робочих днів з моменту звернення замовника
Безготівковий розрахунок
Інформація про організацію
Здійснення послуг без ПДВ
Кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі:
Право на здійснення підприємницької діяльності
• Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).
Гордійчук Наталія, вул.. С.Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038,м. Полтава, вул. С.Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Дата окончания: 07.04.2017
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ