Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
23.04.2016 02:20

Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів


Одеський благодійний фонд реабілітації та соціальної адаптації громадян без визначеного місця проживання «Шлях до Дому» з 22.04.2016-29.04.16 оголошує конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ Назва Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше)
1 Канцелярські товари для офісу та тренінгів Перелік, найменування, розмір, кількість в упаковці та ін. тех. характеристики у Додатку 1
Папір А4 80гр 500арк
Папка-реєстратор А4 7см
Файл-карманець А4+(100шт), 30мкм. 1.4 Глянець
Блокнот для флипчарту в клітинку
Маркери набор 4 шт
Папки А-4 конверт-пластик
Блокноти А-5 -48 арк
Ручка кулькова
Канцелярські товари для школи
Зошит в косу лінійку 12 арк.
Зошит шкільний в лінейку 12 арк
Зошит шкільний в клітинку 12 арк
Зошит шкільний в лінейку 24 арк
Зошит шкільний в клітинку 24 арк
Пенал для шкільних приладдя
Лінейка 30 см
Олівець простий 2м
Фломастери набор 12 шт
Канцелярські товари для дитячої творчості
Фарби акварельні 12 кольорів
Фарби Гуаш 6 кольорів
Пластилін 8 кольорів
Олівці кольорові набор 24 кольорів
Крейда кольорова для малювання 12 кольорів
Набір кольорового паперу 10-14 аркушів
Клей ПВА 250 гр
Альбом А4 10 арк

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щоквартально упродовж з травня 2016 р. по грудень 2018 року

Форми тендерної пропозиції та Додаток 1, можна отримати надіславши запит на електронну адресу Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів

№ Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
1 - Доставка товару до офісу чи складу замовника
- Безготівковий розрахунок Тендерна пропозиція; Додаток 1 до тендерної пропозиції

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності - Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або
- Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або
- Довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Склад тендерної пропозиції:

1. Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Тендерної пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 14 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
65082 м. Одеса, вул. Софіївська 10, ОБФ «Шлях до Дому»;

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 16:00 години;

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«29» квітня 2016 року до 10:00 за київським часом

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Яралова Евелина офіс-менеджер, м. Одеса, вул. Софіївська 10, раб. +38 048 777 20 76, моб. +38 095 777 20 76; моб. +38 068 777 20 76 факс 048 717 06 65; e-mail: Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів
Дата окончания: 29.04.2016
ОБФ "Дорога к дому"
ул. Софиевская, 10
Тел. 050 495 77 34
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ