востребованной ручки с логотипом период .
Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
23.03.2016 02:03

Роздаткові матеріали (ручки, блокноти, банер)


Роздаткові матеріали для заходів (ручки та блокноти з логотипом; банер)

Розділ 1: Інструкції для учасників тендеру
1.1.Вступ
Громадська організація «Бюро розвитку інновацій та технологій» (ГО «БРІТ»), неприбуткова організація, не платник ПДВ та податку на прибуток, оголошує тендер на виготовлення роздаткових матеріалів заходів, а саме: ручки та блокноти з логотипом; банер типу x-banner. Закупівля матеріалів здійснюватиметься за рахунок коштів Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи (ЗМФІ-II) впровадження у частині надання допомоги в реалізації компоненту «Ініціатива прозорості видобувних галузей (ІПВГ) в Україні».
Предмет закупівлі:
1. Ручка з логотипом – 310 шт.
2. Блокнот з логотипом – 500 шт.
3. Банер для проекту.
Термін надання послуг: 4 квітня 2016 року.
Оплата послуг: безготівкова оплата, без ПДВ.
Факт отримання цієї пропозиції не може розглядатись як зобов’язання щодо укладання договору з боку ГО «БРІТ». Учасник несе усі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозицій, а Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату проведення тендеру.
Специфікації продукції зазначені у Розділі 2.
1.2.Кваліфікаційні вимоги
Організація має право на податкові пільги і звільняється від сплати ПДВ за товари (роботи, послуги), які закуповуються на митній території України, тому оплата здійснюється без ПДВ.
Претенденти, що є платниками ПДВ, повинні бути готові, в разі акцептування тендерної пропозиції, пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (див. п.1.4).
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку;
- Рекомендаційні листи (в разі наявності).
1.3. Подача тендерних пропозицій
Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):
- на поштову адресу: 76019, м.Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15; або
- на електронну пошту: Роздаткові матеріали (ручки, блокноти, банер)
Кінцевий термін подачі пропозицій: 3 квітня 2016 року до 24:00.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються цього тендеру, необхідно надсилати електронною поштою на адресу Роздаткові матеріали (ручки, блокноти, банер). Контактна особа: Любомир Жовтуля.
Для участі у тендері необхідно надати:
1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
2. Додаток № 1: Рахунок на зазначену продукцію.
Всі додатки мають бути обов’язково завірені підписом та печаткою уповноваженої особи.
Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненням змісту їх тендерних пропозицій з метою полегшення їх розгляду, оцінки та порівняння.
Надані у друкованому вигляді або надіслані у PDF-форматі копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.
1.4 Оцінка тендерних пропозицій учасників
Отримані пропозиції щодо виготовлення продукції будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
1. Професійний досвід виготовлення продукції.
2. Якість продукції.
3. Якість друку.
4. Вартість готової продукції.
5. Відповідність вимогам тендеру.
1.6. Інформування учасників
Замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає всім учасникам повідомлення про результати проведеного тендеру. 

Розділ 2: Специфікації продукції

Очікувана вартість 28 020,00 грн.

1. Ручка з логотипом – 310 шт.:
Тип – кулькова;
Колір чорнил – чорний;
Логотип (макет надається);
Очікувана вартість - 6 820,00 грн.

2. Блокнот з логотипом – 500 шт.:
Формат блокноту – А5;
Обкладинка – тверда, із кольоровим друком (макет надається);
Скріплення – спіраль метал;
Очікувана вартість - 19 000,00 грн.

3. Банер для проекту.:
Тип банеру – X-Banner;
Розмір – 100см х 200см;
Матеріал каркасу – алюміній;
Макет для друку надається;
Очікувана вартість - 2 200,00 грн.
Дата окончания: 03.04.2016
ГО "БРІТ"
Івано-Франківськ
Тел. +380950321150
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ