Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
16.07.2015 04:03

Закупівля дизельного палива та бензину А-95


Всеукраїнський благодійний фонд «Дроп Ін Центр» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі: дана закупівля необхідна для забезпечення роботи мобільної амбулаторії IVECO Daily та електрогенератора в межах проекту «Рівність – Профілактика – Здоров’я», що фінансується МБФ "Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні".

Опис та кількість предмету закупівлі:
1. Дизельне паливо підвищеної якості – 3830 л
2. Бензин А95 – 836 л

Термін постачання:
Щомісячно або щоквартально у період з 01 серпня 2015 р. по 30 червня 2017 р.

Закупівля товарів (крім підакцизних) здійснюється без ПДВ згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови КМУ від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Обов’язкові технічні вимоги:
1. Відповідність предмету закупівлі стандартам якості, нормам ДСТУ 4840:2007, ДСТУ 4839:2007, вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив
2. Форма придбання предмету закупівлі – безготівковий розрахунок із застосуванням електронних паливних карток, смарт-карток, бланків-дозволів (талонів) або аналогічних систем
3. Розгалужена мережа АЗС по місту Києву
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги: Право на здійснення підприємницької діяльності та відпуск ПММ

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
• Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з ЄДР
• Витяг з ЄДР, в якому зазначаються основні види діяльності
• Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування
• Ліцензія (якщо види діяльності потребують ліцензування)

Склад тендерної пропозиції:
1. Тендерна або комерційна пропозиція, або офіційний лист із обов’язковим зазначенням дати, реквізитів постачальника, вартості, характеристик предмету закупівлі
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам
3. Інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто, поштовим відправленням або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатись не будуть
2. Всі копії документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наприклад, наказ про призначення керівника або довіреність тощо
3. Надані копії мають бути розбірливими та якісними
4. Відповідальність за достовірність інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій відбудеться протягом семи календарних днів від кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій.
6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендерних пропозицій.
7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається Організатором на адресу відправника
8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі

Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
• Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php )
• Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
Горбатюк Ольга Дем’янівна, директор ВБФ «Дроп Ін Центр»
м. Київ, вул. В.Забіли, 3
044 2588896; 050 8593132
Закупівля дизельного палива та бензину А-95

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється за адресою: м. Київ, вул. В. Забіли, 3
з понеділка по четвер за попередньою домовленістю по телефону 050 8593132

Тендерні пропозиції можна надсилати поштою на адресу:
04214, м. Київ, вул. Героїв Дніпра, 38, кв. 170

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«31» липня 2015 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 31.07.2015
ВБФ "Дроп Ін Центр"
Тел. (044)2588896
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ