Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
18.06.2015 10:44

Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів


Одеський благодійний фонд «Шлях до Дому» оголошує конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення канцелярськими товарами співробітників та клієнтів проекту “Вплив на епідемію ВІЛ/ТБ в Одеському регіоні”, що фінансується МБФ "Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні".

Опис позицій до закупівлі товарів


1 Канцелярські товари Додатку 1

Форми тендерної пропозиції та Додаток 1, можна отримати надіславши запит на електронну адресу Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щоквартально упродовж з 01 липня 2015 р. по 30 червня 2017 року

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг:

- Доставка товарів протягом 2 (двох) робочих днів після замовлення
- Безготівковий розрахунок без ПДВ
- Фіксована вартість товарів (не менше ніж 3 (три) місяці з дати підписання договору)
- Поставка канцелярських товарів згідно переліку товарів, найменування та ваги (розміру), визначених у Додатку 1
- Можливість замовлення товарів в роздріб від 1 одиниці товару (упаковки/штуки тощо)


Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг:

- Право на здійснення підприємницької діяльності
- Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або
- Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або
- Довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Склад тендерної пропозиції:

1. Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Тендерної пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
6. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
65082 м. Одеса, вул. Софіївська 10, ОБФ «Шлях до Дому»;

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 16:00 години;

Кінцевий термі приймання тендерних пропозицій від учасників:
«08» ЛИПНЯ 2015 РОКУ ДО 12.00 години

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Цвіркун Олександр Валерійович, фахівець із закупівель, м. Одеса, вул. Софіївська 10, моб. +38050 495 77 34; факс 048 717 06 65; e-mail: Конкурсні торги на закупівлю канцелярських товарів
Дата окончания: 08.07.2015
ОБФ "Дорога к дому"
ул. Софиевская, 10
Тел. 050 495 77 34
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ