Створити тендер, Відкрити тендер
ВВами було створено тендерів: 0
28.10.2025 12:21

Тендер на закупівлю наборів гігієнічних товарів


№ ITB 2025-603 від 27 жовтня 2025 року
Запрошення до участі у процесі закупівлі на укладання рамкової угоди на закупівлю наборів гігієнічних товарів в межах виконання проєкту Гуманітарного фонду для України «Евакуація, надання допомоги, доступ до сервісів та підтримка місць тимчасового проживання» (код фінансування CBPF-UKR-25-S-NGO-34771)
Дата та час закриття: 07 листопада 2025 року – 12:00 год.

Передмова про ГО «Проліска»

ГО «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждали від збройного конфлікту в Україні.
Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

1. ПОТРЕБИ
ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію на укладення Договорів постачання наборів гігієнічних товарів.
ВАЖЛИВО:
Детальна інформація про кількість та технічні характеристики товарів наведені в Додатку А до цього документа. Зверніть увагу, Додаток А містить інформацію за 3 (трьома) лотами.
ГО «Проліска» повідомляє, що Ви можете подати свою тендерну пропозицію на всю закупівлю № ITB 2025-603 або за окремим Лотом.
ГО «Проліска» проведе оцінку для кожного Лоту окремо. Будь ласка, зверніть увагу, що часткова пропозиція для будь-якого Лоту не буде прийнята.


2. Мета закупівлі
Закупівля проводиться з метою забезпечення транзитними гігієнічними наборами евакуйованого населення в межах виконання проєкту Гуманітарного фонду для України «Евакуація, надання допомоги, доступ до сервісів та підтримка місць тимчасового проживання» (код фінансування CBPF-UKR-25-S-NGO-34771):
ЛОТ № 1. Набір гігієнічних товарів (жіночий);
ЛОТ № 2. Набір гігієнічних товарів (чоловічий);
ЛОТ № 3. Набір гігієнічних товарів (дитячий).
3. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ
• Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
• Форма оплати: безготівкова форма;
• Порядок оплати: післяплата протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дня поставки Товару;
• Учасник тендеру включає в загальну вартість товарів усі витрати, що можуть виникнути у нього в процесі виконання зобов’язань чи Рамкової угоди;
• Учасник тендеру гарантує, що пакування товару буде непошкодженим, чистим, сухим, без сторонніх запахів. Пакування повинне зберігати цілісність та герметичність при завантаженні, розвантаженні та транспортуванні;
• Фактом подання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження оголошеної ціни протягом терміну дії Рамкової угоди ( листопад 2025 – травень 2026 );

Порядок поставки товару: товар постачається партіями за вказаною адресою (згідно Додатку А), партією вважається відповідна кількість товару відповідно до Заявки на відвантаження товару, на опрацювання та реалізацію якої постачальник матиме 8 (вісім) календарних днів. Гігієнічні набори з інформаційними вкладишами формуються постачальником власними силами (готовий комплект засобів гігієни, організований у зручній та практичній упаковці для використання, наприклад пакет з застібкою-молнією "zip-lock" для багаторазового відкривання, і вкладений в текстильну сумку).

Мінімальною партією відвантаження за Лотами є:
Лот № 1. Набір гігієнічних товарів (жіночий) - 1 100 наборів;
Лот № 2. Набір гігієнічних товарів (чоловічий) – 300 наборів;
Лот № 3. Набір гігієнічних товарів (дитячий) – 700 наборів.

Будь ласка, зверніть увагу, що у технічній специфікації вказана орієнтовна кількість гігієнічних наборів та сумок. Кількість наборів та сумок буде змінюватись в залежності від Замовлень, які ГО «Проліска» буде надавати Постачальнику. Це не є зобов’язанням ГО «Проліска» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.
ВАЖЛИВО: Поділ постачання товару однієї партії не допускається. Громадська Організація «Проліска» залишає за собою право відмовити у прийнятті товару, який буде поставлено не однією партією, відповідно до вимог цього Запрошення.

4. Інформація про закупівлю:
4.1. Документи до запрошення до участі у процесі закупівлі
Наступні додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у процесі закупівлі:
Додаток А: Форма технічної пропозиції;
Додаток В: Форма фінансової пропозиції;
Додаток С: Реєстраційна форма постачальника.

Документи до запрошення до участі у процесі закупівлі
Наступні додатки, які є невід’ємною частиною Запрошення до участі у процесі закупівлі ви знайдете за посиланнями нижче:
Запрошення https://surl.li/nkxkzb
Додаток А: Форма технічної пропозиції https://surl.li/khaezv
Додаток В: Форма фінансової пропозиції https://surl.lt/ivimha
Додаток С: Реєстраційна форма постачальника https://surl.li/yrlwor
Кодекс поведінки постачальників https://surl.lt/cbdhek
Чекаємо на ваші пропозиції!
Дякуємо за увагу!
Дата закінчення: 07.11.2025
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПРОЛІСКА"
с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43
Тел. 0800 888 888
http://proliska.org
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ