Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
29.08.2023 08:17

Послуги з організації харчування


Благодійний Фонд «Твоя опора»
оголошує про проведення тендеру:
Послуги з організації харчування (приготування та доставка замовнику готових комплексних обідів для ВПО, що проживають у Прихистку “Твоя опора”)
Загальна інформація
1. Платник: Благодійний фонд «Твоя опора»
2. Юридична адреса: 08292, Київська обл., м. Буча, вул.Водопровідна, буд. 48, кв.15
3. Благоотримувач: Прихисток «Твоя опора», проєкт Благодійного фонду «Твоя опора»
4. Фактична адреса благоотримувача: Україна, 79000, Львівська обл. м. Львів, вул. Дорошенка, 26
5. Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування (приготування та доставка замовнику готових комплексних обідів для ВПО, що проживають у Прихистку “Твоя опора” (Додаток 1).
6. Відповідальний за проведення тендеру: Возняк Любов, контактний номер телефону: +38 096 311 34 36, e-mail: растровый email в виде фото
7. Умови подання тендерних пропозицій:
- Спосіб: в електронному вигляді на e-mail растровый email в виде фото
- Кінцевий термін до: 12.09.2023 р.
8. Строк дії пропозиції: протягом 15 календарних днів з моменту розкриття пропозицій
9. Критерії вибору переможця і вага критеріїв:
- Доступна ціна,
- Якість продукції,
- Збалансованість харчування,
- Вчасна доставка
10. В підтвердження відповідності критеріям вибору переможця Компанія Учасник має надати наступні документи та інформацію у електронному виді:
- довідку з загальною інформацією про компанію, яка містить: юридичну назву, юридичну адресу, фактичну адресу, дату реєстрації, ПІБ директора, банківські реквізити, контактні телефони, e-mail, адреса сайту, скановані копії:
- копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про Сплату єдиного податку або Витяг з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку;
- копія Статуту и витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб),
- копія довідки з органів статистики.
- копію балансу (форма 1, форма 2) за останні 2 роки.
- пропозицію Учасника, що містить технічну частину (документ, що відображає відповідність технічним завданням).
- документи, що підтверджують якість товару / послуг (сертифікати відповідності, нормативно-технічні документації, документ, що підтверджує відповідність умовами діючих ДСТУ та ГОСТ).
- комерційну пропозицію. Додаток 2
- перелік чинних клієнтів і партнерів, термін співробітництва з якими 1 і більше років (довідка із зазначенням найменування клієнта, контактної особи (П.І.Б. повністю, посада, контактний номер телефону)
- проект договору
- додаткову інформацію, яка підтверджує досвід, платоспроможність та добру репутацію Постачальника,
- додаткову інформацію яка може бути корисною при оцінці за критеріями відбора Постачальника,
- Згоду суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних (для усіх осіб, персональні дані яких містяться у тендерній пропозиції). Додаток 2
*- переможець конкурсу зобов’язується надати оригінали документів до моменту заключення договору.

Детальний перелік умов та відповідні додатки у повному тексті тендерного оголошення за посиланням: https://tvoya-opora.org/news/blagodiynyy-fond-tvoya-opora-ogoloshue-pro-provedennya-tenderu
Дата окончания: 12.09.2023
БФ Твоя опора
Киев, ул.Амосова 6
Тел. +38 (044) 321-09-00
http://tvoya-opora.org
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ