Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
23.04.2021 04:56

Ремонт оргтехніки.


Благодійна організація «Світло надії»(далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту оргтехніки.

Предмет закупівлі: ремонт оргтехніки (перелік, найменування та ін.тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ», а саме в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» у межах виконання ГУ № 036-GF-21 від 18.01.2021 року.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:
по грудень 2021 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та ремонт оргтехніки.

Технічні вимоги:
1.Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.-Цінова пропозиція.
2.Безготівковий розрахунок.-Цінова пропозиція.
3.Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).-Цінова пропозиція.
4.Місце надання послуг. Місто Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-А та вул. Героїв Сталінграда, 30.
5.Відпуск товарів без ПДВ .-Цінова пропозиція (за даним проектом можливо здійснити процедуру звільнення від ПДВ для платників податку).
Надати листу-згоду щодо співпраці без ПДВ.
6.Якщо техніку необхідно доставити до сервісного центру, то поставка повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.-Цінова пропозиція.
7.Наявність сервісного центру в м.Полтава.-Цінова пропозиція.

Кваліфікаційні вимоги:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності.
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Цінова пропозиція має включати в себе:
1.Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
3.Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу.
Список вказаних послуг у Ціновій пропозиції не є остаточним і може змінюватись протягом дії угоди.

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс.(0532) 60-60-81.
e-mail: растровый email в виде фото.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«30» квітня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 30.04.2021
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ