Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
06.11.2020 01:52

Закупівля ноутбуків та багатофункціональних пристроїв.


Благодійна організація «Світло надії» оголошує закупівлю ноутбуків та багатофункціональних пристроїв у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки».

Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
листопад-грудень 2020 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло Надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання ноутбуків та БФП.

Технічні вимоги до предмета закупівлі.
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн.характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).
4.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
1.Право на здійснення підприємницької діяльності:
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
•Копія Статуту (для юридичних осіб).

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція має включати в себе:
1.Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форму Цінової пропозиції можливо отримати звернувшись до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з постачальниками Єфімової Ірини, e-mail: растровый email в виде фото).

2.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
3.Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
3.Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: растровый email в виде фото.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Або на електронну пошту: растровый email в виде фото

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«20» листопада 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 20.11.2020
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ