Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
17.09.2019 10:16

Місцева закупівля господарських товарів.


Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в межах виконання програмного компоненту «Запровадження ефективних підходів та моделей виявлення ВІЛ-інфікованих з подальшим залученням їх до лікування в Полтавській області» в рамках впровадження проекту ACCESS Pro: «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через сучасні інформаційні системи та кращий зв’язок з послугами», що реалізується БО «100% Життя» за підтримки Центру контролю та профілактики захворювань США в рамках Надзвичайного плану президента США з подолання ВІЛ/СНІДу (PEPFAR) згідно ГУ № 002-CDC-18 від 03.12.2018р.

Технічні вимоги:
1.Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших тех. характеристик, визначених у Додатку 2.
2.Безготівковий розрахунок.
3.Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору).
4.Відпуск товарів без ПДВ.
5.Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Cписок - мінімум необхідних товарів:
1.Серветки білі столові,(70 шт. в упаковці). уп. 100
2.Рушники паперові 2 шар. 2 рул. в уп. білі.уп. 20
3.Одноразовий стакан, пластиковий 200 мл.шт.300
4.Одноразова ложка, чайна (100 шт. в 1 упаковці).уп.5
5.Одноразовий cтакан паперовий 250 мл. шт.300
6.Одноразова ложка столова (100 шт. в 1 упаковці).уп.3
7.Одноразова виделка (100 шт. в 1 упаковці).уп. 3
8.Одноразова тарілка десертна 165мм (100 шт. в 1 упаковці).уп.3
9.Мішалка одноразова пластикова 1000 шт. в упаковці.уп.2
10.Засіб миючий для підлоги та стін "Містер Пропер" 750 мл.шт.7
11.Миючий засіб для скла та поверхонь "Mr.Muscle" 500 мл.шт.7
12.Засіб чистячий і дезінфікуючий "Доместос" 1000 мл.шт.7
13.Засіб для чищення порошок "Comet" з хлорінолом 475 г.шт.7
14.Освіжувач повітря "Glade" 300 мл.шт.7
15.Рідке мило для рук ТМ "Зелена аптека" 5000 мл.шт.5
16.Рідке мило з дозатором "BIO Naturell" 500 мл.шт.7
17.Туалетний папір "Обухів" 65м.шт.100
18.Туалетний папір "JUMBO" білий в рулоні 100 м.шт.30
19.Рушники паперові "BUROCLEAN" Z-образні білі 160шт в уп.шт.10
20.Рушники паперові "BUROCLEAN" Z-образні зелені 160шт в уп.уп.50
21.Ганчірка для підлоги "Гривня Петрівна" 50х60 см 1 шт. в уп.шт.10
22.Засіб "SAMA" білизна для відбілювання, чищення і дезінфекції 1000 г.шт.10
23.Рукавички латексні ТМ "Фрекен Бок" господарські міцні р. М.уп.10
24.Рукавички латексні ТМ "Фрекен Бок" господарські міцні р. L.уп.10
25.Серветка для прибирання (Універсальна) (2 шт) ТМ "Фрекен Бок".уп.10
26.Пакети для сміття 35л., 100шт./уп. "Дрібниці Життя".уп.10
27.Пакети для сміття 60л., 20шт./уп "PRO service". уп.30
28.Відро без кришки «Underprice для прибирання», 12 л.шт.5

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1.Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції.
2.Заповнений Додаток 1,2.
3.Копії:
•Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
•Статуту (для юридичних осіб).
4.Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
6.У разі, якщо пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
7.До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: растровый email в виде фото.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«24» вересня 2019 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 24.09.2019
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ