Каталог
Тендери
Допомога
Контакти
Реєстрація
Забули пароль?
Главная
Тендеры
Полтава
Видавнича діяльність
Витратні матеріали
Закупівля послуг по заправці та відновленню картриджів
Вами было создано тендеров: 0
05.06.2018 03:52
Закупівля послуг по заправці та відновленню картриджів
Оголошення
про проведення процедури закупівлі (далі – «Оголошення»)
Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії» ) оголошує місцеву закупівлю послуг по заправці та відновленню картриджів.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту «Сталі системи охорони здоров’я 100% життя» , що отримав перемогу в конкурсі в рамках Запиту України до Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією на фінансування програми з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу у 2018–2020, відповідно до рішення засідання Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу від 18 травня 2017 р. за фінансової підтримки БО «Мережа», МБФ «Альянс громадського здоров’я» та за проектом: Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та ін.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг (виконання робіт): з квітня-грудень 2018 р.
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт, послуг
Назва: Відновлення та заправка картриджів
Додаткова інформація
Відновлення та заправка картриджів:
Canon 303/703/712/725/726/728/
Canon FX10/Q2612
HP CE 283/285/285A/278/310A/435/436 А
HP CB 435/436 A (перелік може змінюватися).
Обов'язкові технічні вимоги до предмета закупівлі:
•Безготівковий розрахунок
•Фіксована вартість послуг (не менше ніж 6 місяців з моменту підписання угоди)
•Здійснення послуг без ПДВ
Документи, які підтверджують відповідність вимогам:тендерна пропозиція
Обов'язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:
•Право на здійснення підприємницької діяльності
Документи, які підтверджують відповідність вимогам:
•Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•Копія Свідоцтва платника ПДВ або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
•Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
Тендерна пропозиція має включати в себе:
1.Комерційна пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс - листа, офіційного листа, що відповідає технічним вимогам.
2.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3.Також, просимо додати до Вашої комерційної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.
4.Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір співпрацювати з В).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій.
6.У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7.До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
8.Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038,м. Полтава, вул. С.Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Дата окончания: 11.05.2018
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо
зарегистрироваться
и войти под своим кодом ЄДРПОУ