Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
19.03.2018 02:16

Послуги з організації заходів


БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СВІТЛО НАДІЇ» (далі –
БО «СВІТЛО НАДІЇ», Замовник)проводить закупівлю.
Найменування предмету закупівлі: – послуги з організації заходів (послуги з організації та забезпечення матеріально-технічного супроводу тренінгів, робочих зустрічей, круглих столів тощо).

Термін надання послуг/виконання робіт: з 21.03.2018 - 01.09.2018 року

Опис надання послуг:
За результатами місцевої закупівлі планується відібрати 1 постачальника.
Надання послуг з організації заходів, включає наступні етапи: 1. Підбір та підготовка місця проведення заходів.
2. Запрошення учасників (телефон/факс/пошта/e-mail), попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності, замовлення харчування для учасників, логістика проїзду учасників, замовлення квитків або відшкодування коштів за проїзд учасникам.
3. Транспортні послуги (транспортне забезпечення груп під час заходів, тощо).
4. Щоденний супровід заходу, а саме: -перевірка умов проживання в готелі: кондиціонування, опалення, санітарно-гігієнічні умови;
-перевірка придатності конференц-зали до проведення заходу, розстановка стільців/столів та іншого обладнання;
-поселення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду;
-щоденна реєстрація учасників;
-внесення змін до плану харчування учасників у відповідності до змін у заході;
-логістика та відшкодування вартості проїзду учасників;
-збір інформації про учасників та необхідних документів на вимогу Замовника.
5. Матеріально-технічне забезпечення, в тому числі друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні).
6. Підготовка презентаційних матеріалів; оперативна поліграфія; підготовка роздаткових матеріалів; постачання канцелярських товарів, кейтеринг.
7. Надання обладнання для заходів (мультимедійні проектори, аудіовізуальне обладнання, комп’ютери/ноутбуки, принтери, факси, фліп-чарти, проекційні дошки, технічна підтримка тощо).

Організаційні вимоги:
1. Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, зареєстрованою відповідно до законодавства України.
2. Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності
(за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі.
3. Відсоток комісійних/накладних витрат постачальника за надання послуг повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону зменшення) на весь строк дії договору.
5. Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50%;
6. Згода учасника на оплату послуг у безготівковій формі.
7. Вартість предмету закупівлі визначається без ПДВ. Звільнення постачання товарів/послуг від ПДВ здійснюється на підставі п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, оскільки фінансування Замовника за цим Договором здійснюється за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду, а операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону, звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

Перелік документів, що подаються в складі пропозиції конкурсних торгів:
1. Копії реєстраційних документів, завірені в установленому порядку*:
-Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця та/або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-Свідоцтво платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ та/або Свідоцтво реєстрації платника єдиного податку на поточний рік (має бути зареєстрований на 3 групу (або вище) або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
-Витяг (або електронна форма Витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
-Статут (для юридичних осіб);
-документ, який засвідчує право уповноваженої особи підписувати пропозицію (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення керівника, наказ про призначення керівника або довіреність, завірені в установленому порядку).
2. Заповнені та підписані Додатки 1, 2 до Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Гордійчук Наталія, вул. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038 ,м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.


Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:
«20» лютого 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
Дата окончания: 20.02.2018
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ