Создать тендер, Открыть тендер
Вами было создано тендеров: 0
20.11.2017 12:03

Місцева закупівля на придбання будівельних матеріалів.


ОГОЛОШЕННЯ:
БО «Світло надії» оголошує місцеву закупівлю на придбання будівельних матеріалів.
Термін надання послуг: листопад 2017 р.
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг.
-Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам.
-Безготівковий розрахунок.
-Реалізація товару без ПДВ.
-Відомості про організацію - виконавця.
-Наявність списку запропонованих товарів.

Опис позицій до закупівлі товарів:
1 Лінолеум напівкомерційний 23 кв.м
2 Клей Універсал Преміум 250 гр 5 шт
3 Фарба латексна 14 кг 5 шт
4 Плінтус ПВХ 2,5м 8 шт
5 Шпаклівка (ІЗОГІПС) 30 кг (міш.) 2 шт
6 Шпаклівка (ГІПС) 25 кг (міш.) 2 шт
7 OSB 1250*2500*10мм 8 шт
8 Пластик 250мм 20 кв.м
9 Шпалери 10м 18 шт
Сума закупки: 12000 грн.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг:
-Право на здійснення підприємницької діяльності.

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
• Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1. Заповнена Цінова пропозиція та Додаток 1 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.
2.Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).
3. Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір співпрацювати з ПДВ).

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36038,м. Полтава, вул.. Симона Петлюри, 28 а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 9год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників: « 09 » листопада 2017 року, до 17 год.00 хв. за київським часом. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:
Гордійчук Наталія, вул.. Симона Петлюри, 28 а.
Моб. 0953492996
Тел./факс.(0532) 60-60-81
e-mail: растровый email в виде фото
Дата окончания: 09.11.2017
БО "СВЕТ НАДЕЖДЫ"
г.Полтава, ул.Симона Петлюры, 28А
Тел. (0532)60-60-81, Факс. (0532)60-60-81
http://www.lightofhope.com.ua
Для ответа в тендере необходимо зарегистрироваться и войти под своим кодом ЄДРПОУ